Wednesday, September 23, 2015

Menjana pendapatan, keyakinan dan cantik secara terus menerus bersama Mary Kay

Rentetan dari post saya yang sebelum ni saya akan ceritakan benefit yang saya, kita, semua wanita boleh dapat dalam Mary Kay ni.

Selari dengan moto Mary Kay "Enriching Woman's Life".. Mary Kay bagi peluang kepada semua yang wanita nakkan dalam hidup.. Kebebasan kewangan, kecantikan yang di idam-idamkan, woman's best friend 'DIAMOND', kereta mewah free,percutian mewah dan keseronokan yang maksimum.

Selain itu, dalam masa kita mengejar 'target' kita, ilmu yang kita peroleh pasti berbakul-bakul juga.. memahami kehendak dan keperluan wanita lain.. Mendalami ilmu kecantikan.. Memahami kulit dengan lebih mendalam dan teliti.. senang cerita sepintas lalu sesiapa sahaja yang lalu dihadapan anda.. Anda dah tahu keperluan kulitnya..

Di dalam Mary Kay akan lebih dihargai.. Anda akan lebih dihormati.. Sebagai seorang Perunding Kecantikan sudah pasti akan akan berjumpa dengan pelbagai ragam manusia.. Segala-galanya akan dijadikan pengalaman dan secara tak langsung akan membina keyakinan dalam diri anda.

Dari segi cantik.. Sudah pasti apabila anda membawa jenama Mary Kay anda akan 'automatic' menjadi pengguna setia Mary Kay..produk Mary Kay bukan produk sebarangan ye..setaraf dengan produk kaunter yang lain..dan yang paling penting.. Anda tidak perlu mengeluarkan sejumlah wang yang banyak kerana produk Mary Kay jauh lebih murah dari produk kaunter yang lain. Mengapa nak melabur wang yang banyak sedangkan anda boleh memperoleh produk yang setaraf dengan jenama antarabangsa dengan nilai yang jauh lebih murah..jimat.. Sekarang kan dah mula GST!

Mary Kay dah berada dipasaran 53 tahun dan HQ Mary Kay di Dallas, Taxas merupakan sebuah syarikat "MULTI-BILLION".Anda boleh bayangkan seteguh mana Mary Kay..

Banyak manfaat yang kita boleh dapat dari Mary Kay, waktu flexi utk wanita yang dah berkeluarga, ada anak.. malah kita boleh membesarkan anak di depan mata tanpa perlu menghantar ke pengasuh..suami pun gembira dapat layanan yang istimewa bila balik dari kerja..pulang disambut, makan minum terjaga..:) Perumpamaan yang sama untuk orang yang berbisnes..dan yang paling penting kita boleh urus masa dengan lebih sistematik dan teratur.. Mary Kay mendidik kita berdikari dan menggalakkn kita mengamalkan cara hidup yang teratur mengikut keutamaan yang terpenting dahulu..iaitu PERTAMA TUHAN, KEDUA KELUARGA DAN KETIGA KERJAYA. 'Money freedom' yang bakal dan akan dikecapi menjadi impian semua orang..malah tak mustahil adik beradik, ibu bapa atau saudara mara yang menghadapi masalah kewangan pun kita dapat atasi. Mary Kay juga memberi ganjaran DIAMOND  dan barang kemas mewah untuk dikecapi wanita yang berjaya sebagai ganjaran di atas kejayaan mereka.. bukan itu sahaja, mereka juga wanita yang berjaya mampu memiliki kereta idaman 'PINK CAR' percuma...banyak lagi ganjaran yang diberikan Mary Kay sebagai hasil kejayaan dan 'reward' titik peluh mereka.

Independent Beauty Consultant aka Perunding Kecantikan akan dididik sebaiknya menjadi seorang wanita yang berjaya di DUNIA dan AKHIRAT..Insyaallah...banyak lagi peluang yang Mary Kay sediakan dari semasa ke semasa...untuk maklumat lanjut boleh rujuk kepada saya... khidmat phone saya pun 24/7 untuk anda ...wanita yang ingin sama-sama berjaya seperti saya...Anda pun boleh menjadi salah seorang dari kami!




Independent Beauty Consultant
Nuraihan Binti Mohd Saleh
013-321 3008

No comments:

Post a Comment